ا
-
ارزیابی
ارزیابی فرم کالبدی و عملکردی شهر بر مبنای رویکرد شهر فشرده در مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 169-184]
-
اعتبار برند
اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگپذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
-
انتخاب مسیر پیادهروی
معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
-
انتظام اجتماعی
عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
ب
-
برندسازی
واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]
-
بیسازمانی اجتماعی
عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
-
بیماری واگیر
نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]
-
بوم گردی
کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
بومگردی شهری
کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
پ
-
پایداری اجتماعی
بررسی چالش های مدیریت شهری در دستیابی به پایداری اجتماعی شهر با تأکید بر تنوع قومی و خرده فرهنگ ها (مطالعه موردی: شهر اهواز) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
-
پیاده مداری
مفهوم سازی فراگیری اجتماعی مرتبط با پیاده روی، تلاشی در دستیابی به شهرهای انسانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 155-168]
ت
-
تاپسیس
معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
-
تجربه گردشگری هوشمند
ادراک گردشگران از تجربه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]
-
تصمیم گیری چند معیاره
معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
-
تغییرات آب و هوایی
توسعه پایدار رویکردی برای توازن بخشی به ظرفیتهای نابرابر برای تاب آوری اقلیمی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]
-
تنوع قومیتی
بررسی چالش های مدیریت شهری در دستیابی به پایداری اجتماعی شهر با تأکید بر تنوع قومی و خرده فرهنگ ها (مطالعه موردی: شهر اهواز) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
-
توسعه پایدار
توسعه پایدار رویکردی برای توازن بخشی به ظرفیتهای نابرابر برای تاب آوری اقلیمی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]
ج
-
جامعهپذیری
عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
خ
-
خانه های دوم
تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]
د
-
درامد پایدار
امکانسنجی تأمین درآمدهای پایدار شهری (مطالعه موردی: شهر زرند) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 271-287]
-
دلبستگی به برند
اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگپذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
ر
-
روش فراترکیب
کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ز
-
زنان
نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]
س
-
سرقت
تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]
-
سیستم اطلاعات مکانی
معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
-
سلامت
نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]
ش
-
شهر اهواز
بررسی چالش های مدیریت شهری در دستیابی به پایداری اجتماعی شهر با تأکید بر تنوع قومی و خرده فرهنگ ها (مطالعه موردی: شهر اهواز) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
-
شهر تبریز
ادراک گردشگران از تجربه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]
-
شهرت برند
اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگپذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
-
شهر تهران
ارزیابی فرم کالبدی و عملکردی شهر بر مبنای رویکرد شهر فشرده در مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 169-184]
-
شهر چالوس
تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]
-
شهرداری
امکانسنجی تأمین درآمدهای پایدار شهری (مطالعه موردی: شهر زرند) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 271-287]
-
شهر زرند
امکانسنجی تأمین درآمدهای پایدار شهری (مطالعه موردی: شهر زرند) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 271-287]
-
شهر سیرجان
معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
-
شهر فشرده
ارزیابی فرم کالبدی و عملکردی شهر بر مبنای رویکرد شهر فشرده در مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 169-184]
-
شهر کرمان
واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]
ظ
-
ظرفیتهای نابرابر
توسعه پایدار رویکردی برای توازن بخشی به ظرفیتهای نابرابر برای تاب آوری اقلیمی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]
ع
-
عوارض
امکانسنجی تأمین درآمدهای پایدار شهری (مطالعه موردی: شهر زرند) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 271-287]
ف
-
فراگیری اجتماعی
مفهوم سازی فراگیری اجتماعی مرتبط با پیاده روی، تلاشی در دستیابی به شهرهای انسانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 155-168]
-
فرم شهر
ارزیابی فرم کالبدی و عملکردی شهر بر مبنای رویکرد شهر فشرده در مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 169-184]
-
فرهنگپذیری
اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگپذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ادراک گردشگران از تجربه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]
ک
-
کووید-19
نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]
-
کووید-19
مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]
گ
-
گردشگری
کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
گردشگری شهری
کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
گردشگری شهری
واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]
-
گردشگری مذهبی
مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]
-
گردشگری هوشمند
ادراک گردشگران از تجربه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]
م
-
محرومیت نسبی
عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
-
مخاطرات زیستمحیطی
توسعه پایدار رویکردی برای توازن بخشی به ظرفیتهای نابرابر برای تاب آوری اقلیمی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]
-
مدیریت شهری
بررسی چالش های مدیریت شهری در دستیابی به پایداری اجتماعی شهر با تأکید بر تنوع قومی و خرده فرهنگ ها (مطالعه موردی: شهر اهواز) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
-
مدل PESTEL
مفهوم سازی فراگیری اجتماعی مرتبط با پیاده روی، تلاشی در دستیابی به شهرهای انسانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 155-168]
-
مدل سازی فضایی
مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]
-
مدل مکان مبنا
مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]
-
مشهد
مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]
ن
-
نابرابری فضایی
تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]
-
نقاط داغ
تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]
و
-
وضعیت اجتماعی- اقتصادی
نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]
-
وندالیسم
عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
ه
-
هویت
واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]
-
هویت برند
اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگپذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
-
هویت شهر
واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد