نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزیابی ارزیابی فرم کالبدی و عملکردی شهر بر مبنای رویکرد شهر فشرده در مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 169-184]
  • اعتبار برند اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگ‌پذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
  • انتخاب مسیر پیاده‌روی معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
  • انتظام اجتماعی عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]

ب

  • برندسازی واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]
  • بی‌سازمانی اجتماعی عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
  • بیماری واگیر نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]
  • بوم گردی کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • بومگردی شهری کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

پ

  • پایداری اجتماعی بررسی چالش های مدیریت شهری در دستیابی به پایداری اجتماعی شهر با تأکید بر تنوع قومی و خرده فرهنگ ها (مطالعه موردی: شهر اهواز) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
  • پیاده مداری مفهوم سازی فراگیری اجتماعی مرتبط با پیاده روی، تلاشی در دستیابی به شهرهای انسانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 155-168]

ت

  • تاپسیس معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
  • تجربه گردشگری هوشمند ادراک گردشگران از تجربه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]
  • تصمیم گیری چند معیاره معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
  • تغییرات آب و هوایی توسعه پایدار رویکردی برای توازن بخشی به ظرفیت‌های نابرابر برای تاب آوری اقلیمی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]
  • تنوع قومیتی بررسی چالش های مدیریت شهری در دستیابی به پایداری اجتماعی شهر با تأکید بر تنوع قومی و خرده فرهنگ ها (مطالعه موردی: شهر اهواز) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
  • توسعه پایدار توسعه پایدار رویکردی برای توازن بخشی به ظرفیت‌های نابرابر برای تاب آوری اقلیمی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]

ج

  • جامعه‌پذیری عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]

خ

  • خانه های دوم تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]

د

  • درامد پایدار امکان‌سنجی تأمین درآمدهای پایدار شهری (مطالعه موردی: شهر زرند) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 271-287]
  • دلبستگی به برند اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگ‌پذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]

ر

  • روش فراترکیب کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

ز

  • زنان نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]

س

  • سرقت تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]
  • سیستم اطلاعات مکانی معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
  • سلامت نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]

ش

  • شهر اهواز بررسی چالش های مدیریت شهری در دستیابی به پایداری اجتماعی شهر با تأکید بر تنوع قومی و خرده فرهنگ ها (مطالعه موردی: شهر اهواز) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
  • شهر تبریز ادراک گردشگران از تجربه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]
  • شهرت برند اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگ‌پذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
  • شهر تهران ارزیابی فرم کالبدی و عملکردی شهر بر مبنای رویکرد شهر فشرده در مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 169-184]
  • شهر چالوس تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]
  • شهرداری امکان‌سنجی تأمین درآمدهای پایدار شهری (مطالعه موردی: شهر زرند) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 271-287]
  • شهر زرند امکان‌سنجی تأمین درآمدهای پایدار شهری (مطالعه موردی: شهر زرند) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 271-287]
  • شهر سیرجان معرفی روشی برای انتخاب مسیر پیاده روی در شهرها با رویکرد معیارهای اجتماعی با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی (مطالعۀ موردی: شهر سیرجان) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 67-84]
  • شهر فشرده ارزیابی فرم کالبدی و عملکردی شهر بر مبنای رویکرد شهر فشرده در مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 169-184]
  • شهر کرمان واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]

ظ

  • ظرفیت‌های نابرابر توسعه پایدار رویکردی برای توازن بخشی به ظرفیت‌های نابرابر برای تاب آوری اقلیمی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]

ع

  • عوارض امکان‌سنجی تأمین درآمدهای پایدار شهری (مطالعه موردی: شهر زرند) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 271-287]

ف

  • فراگیری اجتماعی مفهوم سازی فراگیری اجتماعی مرتبط با پیاده روی، تلاشی در دستیابی به شهرهای انسانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 155-168]
  • فرم شهر ارزیابی فرم کالبدی و عملکردی شهر بر مبنای رویکرد شهر فشرده در مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 169-184]
  • فرهنگ‌پذیری اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگ‌پذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ادراک گردشگران از تجربه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]

ک

  • کووید-19 نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]
  • کووید-19 مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]

گ

  • گردشگری کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • گردشگری شهری کاربست بومگردی به عنوان رویکرد در گردشگری شهری با روش فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • گردشگری شهری واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]
  • گردشگری مذهبی مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]
  • گردشگری هوشمند ادراک گردشگران از تجربه گردشگری هوشمند در مقاصد شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]

م

  • محرومیت نسبی عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]
  • مخاطرات زیست‌محیطی توسعه پایدار رویکردی برای توازن بخشی به ظرفیت‌های نابرابر برای تاب آوری اقلیمی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]
  • مدیریت شهری بررسی چالش های مدیریت شهری در دستیابی به پایداری اجتماعی شهر با تأکید بر تنوع قومی و خرده فرهنگ ها (مطالعه موردی: شهر اهواز) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 185-212]
  • مدل PESTEL مفهوم سازی فراگیری اجتماعی مرتبط با پیاده روی، تلاشی در دستیابی به شهرهای انسانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 155-168]
  • مدل سازی فضایی مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]
  • مدل مکان مبنا مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]
  • مشهد مدل سازی و شناسایی کانون های شیوع ویروس کووید-19 در شهرهای گردشگری مذهبی با استفاده از مدل مکان مبنا در GIS (مطالعۀ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 213-231]

ن

  • نابرابری فضایی تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]
  • نقاط داغ تحلیل نابرابری فضایی در ایجاد نقاط داغ سرقت خانه های دوم در شهرستان چالوس [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 85-113]

و

  • وضعیت اجتماعی- اقتصادی نقش عوامل اجتماعی-اقتصادی روی رفتار بهداشتی زنان در ارتباط با بیماری کووید-19 (مطالعه موردی: منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 133-154]
  • وندالیسم عوامل موثر بر گرایش به رفتارهای وندالیسم شهری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 115-132]

ه

  • هویت واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]
  • هویت برند اعتبار برند مقصد گردشگری: بررسی نقش فرهنگ‌پذیری، هویت، شهرت و دلبستگی به برند [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 47-66]
  • هویت شهر واکاوی ابعاد هویت برند گردشگری شهر کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-45]