ابراهیمی، طاهره؛ حسینی، مصطفی؛ جدیدی، احمد؛ حسینی، مهسا (1391). دولت الکترونیک و حکمرانی خوب. اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، شیراز، ایران، صص 8-1.
احمدی، سیروس؛ حیدری، آرمان؛ زارعی، محبوبه (1395). تحلیل جامعهشناختی رابطه اعتماد اجتماعی و تحقق شهروند الکترونیک در شهر یاسوج. مطالعات جامعهشناختی، دوره 6، شماره 20، صص 68-49.
اعلایی اردکانی، مصطفی (1387). بررسی ارتباط بین گرایش به دولت الکترونیک با ویژگیهای حکمرانی خوب در نظام مدیریت دولتی یزد. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، تهران.غفاری، غلامرضا؛ امیدی، رضا (1390). گذار از دستگاه مفهومی فقر به سازه رانده شدگی اجتماعی. دوفصلنامه سیاسی ـ اقتصادی، شماره 285، پاییز. تهران. 237-222.
آهنگرپور، عادل؛ حسینی فرد، مجتبی (1388). اهداف دولت الکترونیک در راستای تحقق حکمرانی خوب. فصلنامه مدیریت راهبرد، شماره 3، صص 62-39.گیدنز، آنتونی (1395). راه سوم. مترجم منوچهر صبوری،چاپ سوم تهران. نشر شیرازه.177ص.
باطنی، ابراهیم؛ یزدان شناس، مهدی (1385). نگاهی به فرایند شکلگیری دولت الکترونیک و چالشهای فراروی آن. حقوق اسلامی، دوره 3، شماره 9، صص94-59.مهندسان مشاور باوند (1385). طرح تفصیلی منطقه 12. شهرداری تهران.
بهپور، الهام (1391). ﺗﺄﺛﻴﺮ دوﻟﺖ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚﺑﺮﺗﺤﻘﻖﺣﻜﻤﺮاﻧﻲﺧﻮب در ﺳﺎزﻣﺎنهای دولتی استان خراسان رضوی. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی، مشهد.مدنی قهرفرخی، سعید (1394).
جلودارلو، بهنام پارسا (1395). بررسی رابطه بین دولت الکترونیک و حکمرانی خوب سازمانی با بهبود عملکرد کارکنان سازمان امور مالیاتی استان اردبیل. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی، اردبیل.ضرورت مبارزه با پدیده فقر و نابرابری در ایران. نشرآگاه. تهران. 462ص.
رزمی، محمدجواد؛ صدیقی، سمیه (1391). الزامات تحقق حکمرانی خوب برای دستیابی به توسعه انسانی. چهارمین همایش ملی اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر.
سردارنیا، خلیلالله؛ شاکری، حمید (1393). اینترنت و ظرفیتهای آن برای حکمرانی خوب شهری، بررسی نظری و مصداقی. راهبرد توسعه، شماره 4.
صانعی، مهدی (1385). حکمرانی خوب مفهومی نو در مدیریت دولتی. مجله تدبیر، دوره 17، شماره 78.
عاملی، سعیدرضا (1396). نظریه ها و مفاهیم اساسی دولت الکترونیک. چاپ اول، تهران، انتشارات امیرکبیر.
نرگسیان، عباس (1390). تئوریهای مدیریت دولتی. چاپ اول، تهران، انتشارات نگاه دانش.یدری، احمد (1383). حکمرانی خوب بنیان توسعه. تهران، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
مرکز آمار ایران (1395). گزیده نتایج سرشماری 1395.
مقیمی، محمد.؛ اعلایی اردکانی، مصطفی (1390). ﺳﻨﺠﺶﺷﺎﺧﺺﺧﻮبﻫﺎیﺣﻜﻤﺮاﻧﻲ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ و ﻧﻘﺶ دوﻟﺖ در ارﺗﻘﺎی آن. مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 3، شماره 8، صص 188-171.
نظریان، علی اصغر (1390). بررسی رابطه بین گسترش شاخصهای دولت الکترونیک و رشد مولفههای حکمرانی خوب (مطالعه موردی: شهرداریهای مناطق استان قم). پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه پیام نور واحد دلیجان، دلیجان بوشهر.
یعقوبی، اسماعیل (1396). حکمرانی خوب و ارتقای سلامت نظام اداری. تبیین نقش دولت الکترونیک، پژوهش مدیریت عمومی.
Alaaraj, H., Wati Ibrahim, F (2014). The Influence of E-government Practices on good governance from the perspective of Public in Lebanon. Journal of Public Administration and Governance, Vol.4, No.3, pp.171-185.
Alkhatib, H (2013). E-Government system success and user acceptance in developing countries: The role of perceived support quality. London, Brunel University.
Amos, W (2011). Exploring M-Government readiness. The case of Vanuatu, A thesis submitted to Auckland university of Technology.
Fang, Z (2002). Government in Digital Era: Concept, Practice and Development. International Journal of Management of the computer, No.20, pp.365-387.
Hanafizadeh, P (2009). Taxonomy of e-readiness assessment measures. International journal of information management, No.29, pp.189-195.
Kaufman, D., Kraay, A., Mastruzzi, M (2008). Governance Matters VII: Aggregate and Individual Governance Indicators 1996-2007. Development Research group. The World Bank.
Madzova, V., Sajnoski, K., Davcev, C (2013). E-Government as an Efficient Tool towards Good Governance (Trends and Comparative Analysis throughout Worldwide Regions and within West Balkan Countries). Balkan Social Science Review, No.1, pp.157-174.
Matula, S.M., Van Brakel, P (2006). An evaluation of e-readiness assessment tools with respect to information access. Towards an integrated information ich tool. information journal of information management, No.29, pp.212-223.
Okotuma, R (2003). Electronic Governance Re-Inventing Good Governance.
Scott, M (2004). The implementation of citizen-centered E-government: A Stakeholder viewpoint, center for Innovation& structural change. National university of Ireland.
Woods, N (2000).The challenge of Good Governance for the IMF and the World Bank Themselves. World Development.